sâmbătă, februarie 14

Valentine`s Day


Potrivit tradiţiei, de ziua Sf. Valentin se oferă flori iubitelor (mai nou animăluţe de pluş). Este bine cunoscut limbajul florilor. Iată câteva exemple: brânduşa înseamnă ''mi-e teamă de tine''; dalia- ''recunoştinţă''; gladiolă înseamnă ''vreau să-ţi dau întâlnire'' în timp ce hortensia vrea să spună că ''eşti capricioasă, prea exigentă''; irisul declară ''dragoste''; liliacul nou- ''prietenie''; crinul transmite ''sentimente pure''; garoafa albă semnifică ''fidelitate''; cea galbenă ''exigenţă''; garoafa roz- ''cheamă- mă'', cea şatirată ''timiditate'', iar cea roşie- ''dragoste înfocată; nufărul înseamnă ''indiferenţă''; orhideea semnifică ''dragoste rafinată şi misterioasă''; bujorul este simbolul sincerităţii, cel roşu sugerând cuvintele ''veghează asupra ta''; trandafirul roşu simbolizează ''dragoste arzătoare, pasiune''; trandafirul alb înseamnă ''puritate şi dragoste plationică''; trandafirul galben- '' prietenie şi iubire''; laleaua înseamnă ''declaraţie de iubire''. Valentine`s Day este Ziua Îndrăgostiţilor în tradiţia occidentală. Ziua de ieri a fost una superbă cu mici incidente... dar ce este foarte ciudat tocmai faptul că am întâlnit mai multe persoane cunoscute sau cel puţin aşa mi s-a părut... oricum a fost chiar foarte frumos... am observat un lucru şi de acum înainte ar trebui sa ţin mai mult cont de asta:D Este uimitor cum o persoană, prin intermediul unor cuvinte, te poate face cel mai fericit om din lume. La fel de interesant este cum poate aceeaşi persoană, tot prin intermediul vorbelor,sa te întristeze...

0 comentarii:

 

Blogger news

Blogroll

About